Get C-TURNED
– through Cutting-edge Commercial Change
Morgendagens Salg er Europas største forskningsprojekt inden for salg og salgsledelse. Forskningen har sat B2B salg på formel og defineret nøglen til vækst via 7 salgsdyder, der adskiller de bedste fra de fleste.
Forskningsprojektet er gennemført i et samarbejde mellem DI Handel, Business Danmark, Copenhagen Business School (CBS) og Customer Agency.
Det er helt banebrydende forskning inden for et felt som salg, hvor der forskes meget mindre end inden for andre discipliner.
Forskningen viser, at det er få af de danske virksomheder, der i dag lever op til de 7 salgsdyder.
Der er med andre ord et stort vækstpotentiale for danske virksomheder i at arbejde mere strategisk med salg og sætte ”salgsfagligheden” i højsædet.
C-TURNs udbredelse af Morgendagens Salg gennem SalesScoreCards
27
vækstdialoger
66
lande
156.606
Berørte medarbejdere
For at være blandt de bedste til salg skal du kunne sige ’ja’ til
Vi er så kundeorienterede, at alle vores kunder tydeligt ser og værdsætter forskellen mellem os og vores største konkurrenter
Alle funktioner i organisationen har en god forståelse for, hvad de skal bidrage med for, at vi lykkes med at realisere vores salgsmål
Vores salgsledere går forrest med at aktivere, håndhæve og udvikle sælgernes tilgang til salg
Vi har en fælles forståelse for den værdi, salget skal skabe for vores kunder, og vores træning og uddannelse af salget er altid designet med et tydeligt fokus på værdiskabelsen
Vi tydeliggør og tager os betalt for den værdi vi skaber
Vores salgsressourcer er tæt knyttet til virksomhedens strategiske målsætninger, og de enkelte profiler og ressourcer i salgsorganisationen måles på individuelle bidrag hertil
Vi er bedre end vores konkurrenter til at anvende interne data om kunder og marked til at supportere vores kundevendte funktioner og skabe tydelig værdi for kunderne
Vores kontaktinformationer
C-TURN
Gammel Kongevej 60, 1850 Frederiksberg C
(+45) 23 35 30 32
hello@c-turn.dk
C-TURN er din B2B sparringspartner, når dit fokus er at skabe vækst via transformation af dit salg.
Vores metoder er funderet på Europas største forskningsprojekt om salg der viser, at du kan øge kundeloyaliteten med +20 NPS point og salgseffektiviteten med 10-15% ved at arbejde fokuseret med 7 konkrete salgsdyder.
C-TURN er ‘Customised Consulting’. Skabt af erfarne B2B profiler. Inspireret af ambitioner. Drevet af resultater.