Mød nogle af vores kunder
Virksomhed: Blue Water Shipping
Antal medarbejdere: 2.700
Branche: Transport & Logistik
Etableret: 1972
Læs hele casen her.
Martin Brandstrup, VP Global Sales & Marketing
Jo flere kundedata, jo større indsigter og dermed muligheder for at kundeorientere og fokusere vores indsatser. Men dybden og bredden i den nye kundetilfredshedsanalyse krævede alligevel mod, for det havde vi aldrig prøvet før.
Virksomhed: Abena Privat
Antal medarbejdere: 2.000
Branche: Produktions og handelsvirksomhed
Etableret: 1953
Læs hele casen her.
Jens Rønn Olesen, Divisionsdirektør hos
Abena
Virksomhed: Q8
Antal medarbejdere: 3.840
Branche: Brændstof og energi
Etableret: 1924
Læs hele casen her.
Trine Risager, Head of Sales hos Q8
Virksomhed: HydraSpecma
Antal medarbejdere: 1.500
Branche: Hydrauliske løsninger, væsketransport og vedvarende energi
Etableret: 1978
Læs hele casen her.
Anders Kristensen, Head of IAM & OEM Denmark hos HydraSpecma
‘Kunder skal serviceres individuelt, så det nytter ikke, at vi giver dem alle samme standard-kærlighed’
På baggrund af en særlig segmenteringsmodel har Anders fået designet et program for, hvordan sælgerne servicerer kunderne målrettet.
Virksomhed: Landia
Antal medarbejdere: 150
Branche: Fremstilling af pumper og energi
Etableret: 1933
Læs hele casen her.
Steen Buhl Larsen, CEO hos Landia
‘At kende sin rolle i relation til salget har skabt en motivation, som gør, at alle går et ekstra skridt for holdet’
Steen Larsen, direktør for pumpeproducenten Landia, har fået ét samlet hold, der har fælles forståelse af spillet
Virksomhed: Tietgemeyer Skandinavien
Antal medarbejdere: 10
Branche: Engroshandel
Etableret: 1979
Læs hele casen her.
Steen Borner, direktør hos Titgemeyer
‘Kilden bag salgsdiagnosen er os selv – så mere pålidelig og målrettet kan analysen og resultatet ikke blive‘
Steen Borner, direktør hos Titgemeyer har fået et værktøj til at igangsætte et hjul, der kan vedligeholde væksten
Virksomhed: Ljungdahl
Antal medarbejdere: 15
Branche: Byggerådgivning (fugemasse)
Etableret: 1972
Læs hele casen her.
Thomas Vilmar, CEO hos Ljungdahl
‘Med styrket rådgivning og service på alle kontaktpunkter med kunderne, gør vi dem mere konkurrencedygtige‘
Thomas Vilmar, CEO hos Ljungdahl, har fået ny op opstilling og taktik, der får holdet til at spille bedre sammen
Vores kontaktinformationer
C-TURN
Gammel Kongevej 60, 1850 Frederiksberg C
(+45) 23 35 30 32
hello@c-turn.dk
C-TURN er din B2B sparringspartner, når dit fokus er at skabe vækst via transformation af dit salg.
Vores metoder er funderet på Europas største forskningsprojekt om salg der viser, at du kan øge kundeloyaliteten med +20 NPS point og salgseffektiviteten med 10-15% ved at arbejde fokuseret med 7 konkrete salgsdyder.
C-TURN er ‘Customised Consulting’. Skabt af erfarne B2B profiler. Inspireret af ambitioner. Drevet af resultater.