Fra indsigt til indsats
At blive C-TURNED kræver 100% kundeindsigt og kundefokus. Derfor har du brug for relevante og tilstrækkelige kundedata, så du har fundamentet til at tage data- og indsigtsdrevne beslutninger, der rammer kundernes ønsker og behov helt præcist.
Med Customer Insights bygger vi dit fundament, så du sikkert og solidt kan begynde transformationen mod Growth Excellence.
Du får:
- Indsigt i muligheder og udfordringer i din kundeportefølje
- NPS-målinger, loyalitetsmatricer og et heatmap over din relative styrke i forhold til primære konkurrenter
Vores værktøjer:
- Kvantitative kundeanalyser, som vi customiserer på baggrund af en salgsdiagnose ved hjælp af SalesScoreCard fra Morgendagens Salg, og en vurdering af jeres relative position i markedet
- Løbende monitorering af kundetilfredshed og kundeloyalitet via vores ’plug-and-play’ Power BI løsning
Resultatet er datadokumentation, som vi konverterer til indsigter og faktabaserede anbefalinger om specifikke indsatser.
I bliver trænet i aktivt brug af Customer Insights for at sikre en relevant og professionel brug af indsigterne til gavn for kundernes købsoplevelse.
Forskningen guider dig til øget B2B salg – test dig selv med SalesScoreCard
Klar til en tillidsfuld provokation? Vores salgsdiagnose rammer plet
Vælg C-TURN som sparringspartner – når du vil indfri dine kommercielle ambitioner
Vores kontaktinformationer
C-TURN
Gammel Kongevej 60, 1850 Frederiksberg C
(+45) 23 35 30 32
hello@c-turn.dk
C-TURN er din B2B sparringspartner, når dit fokus er at skabe vækst via transformation af dit salg.
Vores metoder er funderet på Europas største forskningsprojekt om salg der viser, at du kan øge kundeloyaliteten med +20 NPS point og salgseffektiviteten med 10-15% ved at arbejde fokuseret med 7 konkrete salgsdyder.
C-TURN er ‘Customised Consulting’. Skabt af erfarne B2B profiler. Inspireret af ambitioner. Drevet af resultater.