Growth Excellence™

Hvor ligger grænsen for dit kommercielle potentiale?

Fokus på kontinuerlig vækst

Målet med et C-TURN er at vende din organisation, så den får en excellent evne til at vækste kontinuerligt.

Forskningen bag Morgendagens salg har dokumentet, hvilke drivere der kendetegner virksomheder med stærk salgspraksis. Du skal – kort sagt – være god til at:

  • Vinde nye kunder
  • Fastholde omsætning blandt eksisterende kunder
  • Øge omsætningen blandt eksisterende kunder

Med vores unikke Power Release™ program identificerer vi vækstlommer, så du tilgår dine kunder på en ny og mere lønsom måde. Hvilke kunder skal du have fokus på? Og hvordan skal du betjene dem?

Growth Excellence™ binder det hele sammen i en handlingsorienteret salgsstrategi, der er bygget af vækstdynamikker. I vores værktøjskasse har vi 35 vækstdynamikker, der hver især er operationelle, kan drive resultater, og er nemme at implementere i en travl hverdag.

Organisationen får de relevante værktøjer, og bliver adfærdstrænet på alle niveauer, så involvering på tværs af alle enheder er med til at løfte værdiskabelsen og gøre Growth Excellence™ til en del af jeres DNA.

Forskningen viser, at virksomheder med stærk salgspraksis er markant stærkere på de 3 vækstdrivers

Fastholde omsætning på eksisterende kunder:

Faktor 2,8

Vinde nye kunder:

Faktor 4,1

Øge omsætning blandt eksisterende kunder:

Faktor 3,6

C-TURN viser dig vejen til at realisere potentialet

Vores kontaktinformationer

C-TURN
Gammel Kongevej 60, 1850 Frederiksberg C

(+45) 23 35 30 32
hello@c-turn.dk

C-TURN er din B2B sparringspartner, når dit fokus er at skabe vækst via transformation af dit salg.

Vores metoder er funderet på Europas største forskningsprojekt om salg der viser, at du kan øge kundeloyaliteten med +20 NPS point og salgseffektiviteten med 10-15% ved at arbejde fokuseret med 7 konkrete salgsdyder.

C-TURN er ‘Customised Consulting’. Skabt af erfarne B2B profiler. Inspireret af ambitioner. Drevet af resultater.